Wystawa ma wielobranżowy charakter. Poza branżą spożywczą obecni będą przedstawiciele przemysłu zbrojeniowego, budowlanego, meblarskiego a także samorządy wojewódzkie.
Strategiczny cel wystawy to zwiększenie dynamiki wzajemnych obrotów handlowych między Polską a Gruzją. Niewątpliwie przyczyni się do tego promocja polskich firm oraz prezentacja ich oferty eksportowej. Wystawa stwarza wyjątkową szansę do nawiązania i umacniania kontaktów handlowych pomiędzy polskimi producentami a potencjalnymi odbiorcami na rynku gruzińskim.
Wystawa Narodowa odbywa się w Centrum Targowym ExpoGeorgia. Jest to największy kompleks wystawienniczo-kongresowy na Kaukazie oferujący 11 nowoczesnych pawilonów wystawowych o łącznej powierzchni 12 000 m2. Atutem ExpoGeorgia jest europejski standard i doskonała lokalizacja w centrum gruzińskiej stolicy.
Wystawie będzie towarzyszyło otwarcie wystawy oraz seminarium „Polska – Twój partner handlowy”. W spotkaniu wezmą udział polscy wystawcy, przedsiębiorcy z Gruzji, przedstawiciele gruzińskich elit biznesowych a także reprezentanci gruzińskich instytucji rządowych i polskiej ambasady w Tbilisi.
Organizatorem pierwszej Polskiej Wystawy Narodowej w Gruzji jest konsorcjum, które tworzą cztery instytucje: Business Consulting Group (BCG), Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI), Stalgast i Sudety-IT.
Honorowy patronat nad wydarzeniem sprawuje Minister Rozwoju Gospodarczego Gruzji a ze strony polskiej Minister Gospodarki. Partnerem merytorycznym jest Zarząd Targów Warszawskich S.A.
Patronat medialny nad pierwszą Polską Wystawą Narodową w Gruzji objął portal Kaukaz.pl. Gruziński korespondent naszego serwisu - Manana Gelashvili - przygotuje szczegółową relację, którą udostępnimy w dziale biznesowym.
Biurem projektu zarządza Grupa Kapitałowa Business Consulting Group (al. Ujazdowskie 18/8, 00-478 WARSZAWA, tel. 022-696-52-70, fax 022-696-52-72, biuro@bcgconsulting.pl)
Wkrótce więcej informacji...