Terenówką przez ćwierć świata. Iran - Azerbejdzan - Gruzja Terenówką przez ćwierć świata. Iran - Azerbejdzan - Gruzja Terenówką przez ćwierć świata. Iran - Azerbejdzan - Gruzja
strona główna strzalka relacje strzalka Armenia, Górski Karabach i Gruzja z dzieckiem w plecaku 2012

Armenia, Górski Karabach i Gruzja z dzieckiem w plecaku 2012 - Armenia - w drodze do Górskiego Karabachu

Armenia - w drodze do Górskiego Karabachu

W Erywaniu zamieszkaliśmy u Ormian, których poznaliśmy rok wcześniej nad Jeziorem Sewan. Dzięki temu bez plecaków zwiedziliśmy kompleks katedralny Apostolskiego Kościoła Ormiańskiego w Eczmiadzynie i centrum stolicy Armenii. Tam też jedliśmy najpyszniejsze smażone bakłażany przygotowywane przez "babcię". "Dziadek" natomiast na śniadanie, obiad i kolację częstował mnie domowym koniakiem. Generalnie, co chwilę był jakiś posiłek, który trwał, aż stół nie opustoszał.

Po miłym spotkaniu z przyjaciółmi ruszyliśmy na południe przez Jegegnadzor do Vajk. Stamtąd autostopem dojechaliśmy do Goris, gdzie zwiedziliśmy jaskinie zamieszkałe przez ludzi w czasach przed narodzeniem Chrystusa. Z Goris autostopem dojechaliśmy do Szuszi.